Geïnteresseerd in een obligatie? Lees dan even verder.
Vanaf de opening op 1 februari 2019 wordt er hard gewerkt om de doelstelling voor 2019 waar te maken, namelijk; landelijke bekendheid van het merk ZUCO middels een geheel nieuw concept met een unieke beleving vanuit een agrarisch- culinaire gedachte.
Met veel interesse van zowel regionale als landelijke media en als klapper het goed bekeken televisieprogramma Onze Boerderij op NPO1 kunnen we spreken van een succesvolle aanpak.
De reacties vanuit het bedrijfsleven, onderwijs, politiek, ministeries, verenigingen en o.a. stichtingen bevestigen ons dat men geïnteresseerd is in deze toch wel nieuwe manier van coöperatief ondernemen. Met de combinatie van culinaire zuivel en de natuur, stad en platteland, zoals wij dat zeggen; ‘de rykdom fan it fjild’.
De vraag naar onze producten is vanaf de start flink gestegen, dit sluit mooi aan bij onze doelstellingen om de omzet jaarlijks aanzienlijk te doen stijgen. Binnen onze ‘ketting’ bedrijfsvoering staan wij dankzij een duidelijk toenemende marktvraag van gras tot glas voortdurend voor nieuwe uitdagingen, als het een groeit, moet het ander mee.
Het concept slaat aan, de gerealiseerde resultaten in Dokkum gelden als referentie en nemen we mee voor investeringen die onze doelstellingen tot 2024 kunnen doen uitkomen. Voortdurend wordt geïnvesteerd in waarde-creatie middels verbetering en of uitbreiding van ons culinaire productenassortiment. Met aan de basis het meest bijzonder natuur schone product melk, ligt de nadruk op het toevoegen van waarde middels onze authentieke gedachte.
Om onze doelstellingen te kunnen verwezenlijken, zijn voor geplande investeringen financiële middelen nodig. Geld dat geheel particulier beschikbaar wordt gesteld in de vorm van een particuliere financiering en de uitgifte van obligaties. Mensen worden betrokken bij de ontwikkelingen die Zuivelcoöperatie ZUCO U.A. met zich meebrengt en zijn naast hun financiële inbreng zeer waardevol in de vorm van kennis, ervaring en iedere andere bijdrage dan ook. Dit waarderen wij enorm en maakt het ondernemen zó leuk! Regelmatig worden wij door obligatiehouders en zelfs betrokken klanten op nieuwe kansen gewezen en komt dit binnen onze heldere missie, visie en strategie ook echt van pas. Door ons oprecht open op te stellen en onze kwetsbaarheid te tonen, doen zich met enige regelmaat kansen voor die voor de coöperatie van onschatbare waarde zijn.
Wij houden van koeien, ambacht, échte zuivel en verbinden graag, mocht u nog vragen hebben, kijk dan hier voor meer informatie of neem dan contact met ons op via het contactformulier!
